Helpdesk Center, pogotowie komputerowe warszawa, obsługa informatyczna, firma informatyczna warszawa, obsługa informatyczna firm, usługi komputerowe warszawa, opieka informatyczna, obsługa informatyczna firm, serwis laptopów, pogotowie komputerowe w warszawie, instalacje oprogramowania, serwis sprzętu komputerowego, serwis komputerowy warszawa, serwis laptopów warszawa, naprawa komputerów warszawa, odzyskiwanie danych warszawa, opieka informatyczna warszawa, odzyskiwanie danych z dysku, pogotowie informatyczne warszawa, warszawa serwis komputerowy,

+48 504 570 107
info@helpdeskcenter.pl
NIP 526-107-02-03

Obsługa informatyczna średnich firm

Stała obsługa informatyczna dla średnich firm obejmuje kompleksową i stałą obsługę serwisową nad systemem informatycznym klienta. Usługa ta kierowana jest przede wszystkim dla wymagających i dynamicznych przedsiębiorstw, dla których ciągła praca systemu informatycznego jest znaczeniem kluczowym. Jest to umowa o charakterze ryczałtowym z ustaloną płatnością miesięczną i obejmuje nieograniczony dostęp do wszystkich usług wsparcia technicznego świadczonych przez naszą firmę. Umowa gwarantuje krótki czas reakcji w przypadku wystąpienia awarii.

Oprócz tradycyjnych wizyt serwisowych, nasza firma oferuje dodatkowo wszystkim naszym klientom zdalną pomoc, która skraca czas reakcji do minimum. Usługa pomocy zdalnej umożliwia korzystanie ze zdalnego serwisu informatycznego. Jeśli tylko wystąpi awaria związana z konfiguracją oprogramowania, systemu, która uniemożliwia pracę lub znacznie utrudnia ją Państwu, nasz specjalista połączy się zdalnie z Państwa komputerem a następnie zlokalizuje i naprawi wszystkie występujące problemy. Oczywiście w przypadku, gdy pomoc zdalna będzie niewystarczająca nasz serwisant przyjedzie usunąć problem.

Dzięki tej usłudze większość Państwa problemów rozwiązujemy bez konieczności przyjazdu do Państwa firmy. Co więcej usługa pomocy zdalnej umożliwia serwis w dowolnym miejscu na świecie bez konieczności fizycznej obecności - wystarczy, że komputer będzie podłączony do sieci internetowej. Oszczędza to czas oraz pieniądze po obu stronach. Zdalna pomoc więc to usługa dedykowana dla klientów ceniących sobie wygodę, szybkość napraw i niską cenę.

Oto jak wygląda procedura zdalnej obsługi:

* klient kontaktuje się z naszym biurem i informuje o zaistniałym problemie;
* serwisant łączą się szyfrowanym połączeniem z komputerem Klienta;
* następnie dokonuje wszelkich niezbędnych napraw;
* klient weryfikuje czy zgłoszony problem został rozwiązany;
* jeśli problemu nie da się rozwiązać zdalnie - serwisant udaje się do firmy klienta;



Jesteśmy na